Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

οδηγώντας στο Los Santos

κλείσαμε για τις διακοπές του πάσχα.. έχω μερικές μέρες ελεύθερες να λιώσω και να κάνω ότι θέλω..
πήρα 2 παιχνίδια για το playstation.. δεν ξεκίνησα ακόμα, ακούω ένα τραγούδι τώρα που έμαθα μέσα από το grand theft auto V, μου ξύπνησε μέσα μου την επιθυμία να οδηγήσω στο Los santos μέσα στην νύχτα και να βάλω τον σταθμό που έπαιζε αυτό το τραγούδι, non stop pop νομίζω.. στην real life δεν οδηγώ, ποτέ δεν μου άρεσε και ούτε ασχολήθηκα με αμάξια και μηχανάκια και μου κάνει εντύπωση κάθε φορά όταν με πιάνει αυτή η επιθυμία να επισκεφτώ την πόλη του Los santos και να οδηγήσω, όχι οτι με πιάνει συχνά αλλά με έχει πιάσει σίγουρα κανα δυο τρεις φορές ακόμα, το τραγούδι που άκουσα ήταν το Cooler than me - Mike Posner , επίσης άκουσα ένα τραγούδι και μου άρεσε και όταν έμαθα ποιος το λέει κόντεψα να πεθάνω.. Let me love you.. justin bieber.. :((( πόσο πιο κάτω μπορεί να πέσει κανείς;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου