Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

ζεστός καφές και βόλτα

σήμερα τέλειωσα νωρίς.. σχετικά νωρίς.. νωρίτερα από άλλες φορές.. είχα όρεξη για βόλτα, πήρα έναν καφέ από δίπλα και κατέβηκα προς την παραλία, η ώρα άλλαξε και δεν είχε βραδιάσει ακόμα τελείως, φυσούσε λίγο και είχε ψύχρα αλλά μου άρεσε, πάλι μου έκανε εντύπωση η έλλειψη σαουντρακ στον πραγματικό κόσμο, μου αρέσει να κοιτάω τα μακρινά φώτα.. ο καφές μου έκαιγε και άλλαζα συνέχεια χέρια γιατί καιγόμουν, τύλιξα μια χαρτοπετσέτα στο τέλος και κάθε δυο τρία βήματα σταματούσα για να πιω από μια γουλιά, πέρασα από την κάτω πλευρά της ρωμαικής αγοράς, ήταν πολύ όμορφα, ο ουρανός ήταν συνεφιασμένος και δεν φαινόταν κανένα αστέρι αλλά κανά δυο φορές τα μάτια μου σαν να έπαιζαν κάποια παιχνίδια και νόμιζα πως έβλεπα ένα, με το που σήκωνα όμως το βλέμα μου για να το δω πιο καθαρά χανόταν (δεν υπήρχε ποτέ)
ήθελα να περπατούσαμε μαζί και μου έλειπε που δεν άκουγα την φωνή σου αλλά από την άλλη δεν θα θελα να περπατάμε μαζί και αλλιώς να το νιώθεις εσύ και αλλιώς να το νιώθω εγώ, οπότε τουλάχιστον για σήμερα καλύτερα που ήμουνα μόνος :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου