Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

η ζωή όπως θα έπρεπε να είναι


όσες φορές άκουγα αυτό το τραγούδι πάντα νόμιζα πως άκουγα κάτι άλλο, πως ήταν η διασκευή  κάποιου άλλου γνωστού μου τραγουδιού.. τελικά δεν είναι :Ρ άρχισε να κάνει κρύο ξανά, μου αρέσει κάπως..
ακούω το secret smile τώρα..
πάλι σήμερα συγκρούστηκαν οι προσδοκίες μου με την πραγματικότητα, κάτι πάλι θα γίνει φυσικά και θα ξεχαστώ ξανά και θα πιστέψω
αυτός ο κύκλος που μοιάζει να μην τελειώνει ποτέ, μέχρι μια στιγμή να τελειώσει και να πεις τέλειωσε..
σήμερα μου έλεγαν διάφοροι διάφορα πράγματα που σαν κοινό σημείο είχαν την ηλικία μου και το πως λογικά θα έπρεπε να είναι τώρα η ζωή μου, πόσο ξένα μου ακούγονταν αν και μάλλον έτσι κάπως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα
και γω μέσα μου νιώθω.. όπως νιώθω, τελείως ανώριμος και ανέτοιμος

3 σχόλια:

  1. Εγώ από την άλλη πολύ έχω εκνευριστεί που κάνει πάλι κρύο -.-

    Αυτά τα "πώς θα έπρεπε να είναι η ζωή μας" καθόλου δε μ' αρέσουν. Είναι όπως είναι και πάει και τελείωσε. Άντε τώρα που έχουν όλοι άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ούτε εμένα μου αρέσουν γενικά.. η πρόθεση πάντως ήταν καλή.. το θέμα είναι οτι και εγώ κάπως αλλιώς φανταζόμουν τον εαυτό μου σε αυτήν την ηλικία όταν ήμουν μικρότερος, λολ δεν ήρθε ποτέ αυτή η στιγμή που ένας διακόπτης να πατήθηκε και εγώ να έγινα ξαφνικά ενήλικας με ενήλικη ζωή.. αναρωτιέμαι αν όλοι οι μεγάλοι της ζωής μας υποκρίνονταν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ κάπως αλλιώς τον φανταζόμουν.
    Αρχίζω να αμφισβητώ την ύπαρξη του εν λόγω κουμπιού :Ρ
    Θεωρώ δεδομένο πως όλοι οι μεγάλοι υποκρίνονται μέχρι όντως να νιώσουν ενήλικες (αν ποτέ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή