Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

το τραγούδι στην προηγούμενη ανάρτηση το έψαχνα κάμποσο καιρό, το ακούω συνήθως σε έναν καφενέ κάποιων φίλων αλλά δεν έτυχε ποτέ να ρωτήσω ποιό είναι, το βρήκα σχεδόν τυχαία..
πλησιάζει ο νέος χρόνος και μοιάζει επιβεβλημένο σχεδόν να πάρει κανείς αποφάσεις, new year resolutions κτλπ.. έχω κάνει ένα μικρό πλάνο για το πως πρέπει να κινηθώ στο κομμάτι της δουλειάς, θα έπρεπε μάλλον να κάτσω να τα γράψω με χαρτί και στυλό αναλυτικά για να έχω κάτι που να μπορώ να ακολουθώ κατά βήμα και να μπορώ να ελέγχω την πρόοδο μου αλλά ποτέ δεν έκανα έτσι τα πράγματα, όπως και να έχει όμως ένα σχέδιο έστω και αφηρημένο είναι καλύτερο από το τίποτα..
μου έχει κολλήσει μια εικόνα που δεν βγάζει πολύ νόημα, σαν το νέο έτος (και η ελπίδα που έρχεται με κάθε καινούρια αρχή) να κρύβεται πίσω από κάτι και εγώ πρέπει να ανέβω στους ώμους κάποιου για να το δώ..
διαβάζω το "Φτωχοί" του Ντοστογιέφσκη, στην φάση που είμαι δεν μπορώ να μην βρώ παραλληλισμούς.. δεν θέλω να χω την τύχη του Ντεβούσκιν :Ρ
να θυμηθώ να ψάξω γιατί σε όλες τις υπηρεσίες που δούλευαν οι διάφοροι υπάλληλοι οι προϊστάμενοι είχαν στρατιωτικούς βαθμούς (δούλευαν όλοι για τον στρατό; η κάτι άλλο κρύβεται;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου