Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

πολλές φορές τον προηγούμενο καιρό ένιωσα πως έπρεπε να γράψω κάτι αλλά όταν προσπαθούσα δεν μπορούσα, αργά αλλά σταθερά αποδέχομαι πως οι μέρες που το γράψιμο ήταν η διέξοδος έχουν περάσει, ίσως επιστρέψουν αλλά προς το παρόν έχουν περάσει..
κάποια τραγούδια και κάποιες φωτογραφίες με έκαναν να σκεφτώ το μπλογκ αλλά μου πέρασε γρήγορα, πήρα το κινητό που έλεγα πως θα πάρω.. πιο πολύ με ενδιέφερε το να βγάζω και να ανεβάζω φωτογραφίες στην δουλειά, το έκανα.. ήθελα να κάνω ένα τεστ στον εαυτό μου, πόσο θα διαρκούσε ο ενθουσιασμός μου για ένα αντικείμενο (όχι πολύ :Ρ) έφτιαξα και έναν λογαριασμό στο instagram πάλι για το μαγαζί.. ενδιαφέρον! μου άρεσαν κάτι άσχετα like σε κάτι φωτογραφίες από μακρινές και εξωτικές χώρες :Ρ τώρα είμαστε κλειστοί για το Πάσχα και θα έχω αρκετό χρόνο στην διάθεση μου.. άρχισα να βλέπω το house of cards και μου έχει αρέσει αρκετά, τελειώνω την 2η σαιζόν.. ίσως βρω καμιά ωραία συνταγή και κάνω κανένα μαγειρικό πείραμα, ίσως πάω στο χωριό..

2 σχόλια:

  1. νομίζω πως κάποια στιγμή θα ξανάρθουν μέρες που το διάβασμα θα ναι διέξοδος.

    δεν είναι στάσιμο, δεν μπορεί να το χρειαζόμαστε πάντα το ίδιο.

    κάποιοι λένε πως γράφουμε λιγότερο όταν είμαστε ευτυχισμένοι. ελπίζω αυτό να είναι το "πρόβλημά" σου!

    για μένα πάντως, ούτε αυτό ισχύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω αν γράφουμε λιγότερο όταν είμαστε ευτυχισμένοι αλλά όταν είμαστε δυστυχισμένοι σίγουρα γράφουμε περισσότερο.. αν δεις το παρελθόν του μπλογκ ο καιρός που έγραφα συνεχως ήταν όταν ένιωθα πως όλα ήταν μαύρα.. τώρα δεν τα βλέπω όλα άσπρα αλλά γκρίζα, και είναι ίσως το χειρότερο, υπάρχουν στιγμές που νοσταλγώ την παλιά εκείνη μαυρίλα γιατί ήταν τουλάχιστον δημιουργική :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή