Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

καταραμένη WIND

η καταραμένη WIND με παίδεψε 20 μέρες για να κάνει μια βλάβη στην τηλεφωνική μου γραμμή!
20 μέρες χωρίς ιντερνετ, τα έπαιξα στην κυριολεξία.. τόσο ανήμπορος όταν εξαρτάσαι αποκλειστικά από αυτούς, δεν υπάρχει κάποιος που μπορεί να σου φτιάξει μια βλάβη στην γραμμή παρά οι εταιρείες τηλεφωνίας και το ξέρουν πως είσαι στο έλεος τους και μπορούν να σε γράφουν όσο θέλουν.. έχω βάλει σκοπό να τους δυσφημίσω όσο μπορώ και λέω όπου σταθώ και όπου βρεθώ πόσο άθλιες είναι οι υπηρεσίες τους..
μέσα στον μήνα θα αλλάξω σπίτι οπότε είναι και μια ευκαιρία να αλλάξω πάροχο.. αφού τους στείλω πρώτα ένα ωραίο email.. tespa
αυτές οι μέρες χωρίς ίντερνετ με άφησαν με τα αρχεία της word μου και μέσα σε αυτά βρήκα μερικά πολύ ενδιαφέροντα σημεία, επειδή όλα έχουν γραφτεί σε μια εποχή που έχει περάσει είναι σαν να κάνω ταξίδι στον χρόνο, συναντώ εκείνους τους χαρακτήρες και εκείνα τα συναισθήματα, εκέινον τον εαυτό μου, περίεργο το πως μια άβολη στιγμή στο κείμενο εκείνο με έκανε να νιώσω άβολα στο σήμερα, γράφω βιαστικά γιατί υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γίνουν και δεν έχω χρόνο αλλά αυτά τα αρχεία word είναι ένα θέμα το οποίο θα ήθελα να αναλύσω, το αν θα το κάνω τελικά είναι άλλο θέμα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου