Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

τόσο μακρινό

τα πράγματα προχωράνε προς τα κάπου που δεν γνωρίζω, μπορώ να φανταστώ κάπως αλλά και πάλι πόσες φορές έχω πέσει έξω..
δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να αλλάξω την πορεία τους, να τα οδηγήσω σε κάτι που θα ήταν καλύτερο για εμένα
τα ακολουθώ λοιπόν και συνειδητοποιώ πως κάνω αυτό που λέει το παλιό λατινικό ρητό, η μοίρα οδηγεί αυτόν που την ακολουθεί και παρασέρνει όποιον της αντιστέκεται

καθώς έψαξα στο google για να δω αν το ρητό όντως ήταν έτσι η αν το θυμόμουν λάθος έπεσα σε ένα άλλο περί μοίρας
Είναι αδύνατο σε άνθρωπο να γλυτώσει άλλον άνθρωπο από το πεπρωμένο του

και όμως μοιάζει συνεχώς να προσπαθούμε να κάνουμε αυτό

πέρα από αυτά θα ήθελα να πω πως δεν πιστεύω στην μοίρα ή σε κάτι τέτοιο αλλά βρίσκω πιθανόν τα πάντα να έχουν ήδη τελειώσει και απλά εμείς να μην μπορούμε να το αντιληφθούμε, οπότε κάπου θα καταλήξουμε και δεν μπορούμε να φτάσουμε κάπου αλλού

1 σχόλιο:

  1. Γεία σου Γλύκα! δεν βγήκες καθόλου εκτός θέματος, μελαγχολικός ναι είμαι, δεν ξέρω αν είμαι πιο πολύ τελευταία αλλά και πότε δεν ήμουν; :Ρ
    το κίνητρο που λες είναι κάτι που χρειάζομαι αληθινά αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να είναι αυτό, μέσα μου νοιώθω κάπως σαν νεκρός (κι είν η καρδιά μου σαν νεκρός θαμμένη, ο νους μου ως πότε μες τον μαρασμόν αυτόν θα μένει..) και σαν να μην νοιώθω και πολλά για αυτά που συμβαίνουν γύρω μου, κατέληξα πως χρειάζομαι κάποιο εξωτερικό συμβάν για να αλλάξω την πορεία μου, τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου, η λύση πρέπει να έρθει από έξω, πρέπει να έρθει κάτι που δεν περιμένω και να με ταρακουνήσει
    μακρυγορώ.. το θέμα με την σχολή είναι πως δεν έχω την οικονομική δυνατότητα αλλά ούτε και τον χρόνο, και επίσης έχω την τρελή ιδέα πως είμαι πια πολύ μεγάλος για να μπω σε κάτι τέτοιο.. (πες μου πως δεν είμαι! lol)

    ΑπάντησηΔιαγραφή