Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

άρρωστος

σήμερα ήμουν άρρωστος, απο χθές δηλαδή και συνεχίστηκε και σήμερα, δεν τα πάω καθόλου καλά με τις αρρώστιες γκρινιάζω συνεχώς και πιστεύω πως πάσχω από κάτι που κανένας άνθρωπος πριν από μένα δεν το είχε και πως σίγουρα θα πεθάνω..
είχα πυρετό και κάθε φορά που έχω πυρετό μου κολλάνε κάποιες ιδέες στο μυαλό και δεν μπορώ να τις βγάλω, με απασχολούν για ώρες και ώρες και φτάνουν να είναι το μοναδικό σημαντικό πράγμα σε ολόκληρον τον κόσμο
παλιότερα σε μια παρόμοια πυρετική κατάσταση είχα μια αποκάλυψη και πήρα την απόφαση όταν θα ξαναέχω πυρετό να μην πάρω κάποιο χάπι μήπως και έχω την χαρά να ζήσω κάτι παρόμοιο
τελικά εχτές που είχα και σήμερα πήρα χάπια αλλά μέχρι να μου πέσει ο πυρετός το μόνο που μου αποκαλύφτηκε ήταν αυτή η έμμονη ιδέα, τπτ σημαντικό σε σχέση με την προηγούμενη αποκάλυψη
και ενώ ήξερα πως η εμμονή αυτή ήταν λόγω του πυρετού και πως δεν ήταν τόσο σημαντική όσο πίστευα εντούτοις δεν μπορούσα να ξεκολήσω..
τι να πει κανείς;
πέρασα την μέρα μου στο κρεβάτι προσπαθώντας να κοιμηθώ γιατί εχθές δεν μπόρεσα αλλά και πάλι δεν κοιμήθηκα για παραπάνω από καμιά ώρα συνολικά και αυτό σε μη συνεχόμενα 5λεπτα.. γύρω στις δέκα το πήρα απόφαση πως δεν θα κοιμηθώ και άρχισα να βλέπω 24, θέλω να το τελειώσω να ξεμπερδεύω και να κατεβάσω καμιά καινούρια σειρά

2 σχόλια:

  1. Άντρες...όλοι ίδιοι...σαν τα μωρά,δεν αντέχετε ούτε πόνο, ούτε πυρετό, ούτε τίποτα!Μην επιβεβαιώνεις τον κανόνα!
    περαστικά σου λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thnx και στις δυο σας σήμερα είμαι μια χαρά! επέζησα :Ρ λυπάμαι που επιβεβαιώνω τον κανόνα αλλά τι να κάνω;; η ανθρώπινη φύση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή