Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

κοσμοναύτες μαργαριτάρια και ύπνος

turn the lights off in this place
and she shines just like a star
and i swear i know her face
i just don't know who you are
turn the music up in here
i still hear her loud and clear
η αρχή από το closer, μου αρέσει ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΟΛΥ!
τελείως άσχετο, όπως όλα στην ζωή βέβαια..

κοιμόμουν το απόγευμα και σε μια φάση ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω την οθόνη του υπολογιστή, έπεφτε το φως πάνω από τις τρυπούλες που έχουν τα στόρια και φαινόντουσαν σαν άσπρα γράμματα/σύμβολα πάνω στο μαύρο της. αναρωτήθηκα το κρυφό μήνυμα όλων αυτών και μετά ξανακοιμήθηκα,
εχθές το βράδυ.. νύσταζα υπερβολικά (θέλω να κοιμάμαι συνεχώς λολ!) αλλά παρόλαυτά, είχα ανοίξει τον υπολογιστή, ήμουν στο μπλογκ και σκεφτόμουν να γράψω κάτι, μιλούσα στο μσν και μετά από προτροπή του Σκεπτικιστή βρήκα το πρώτο επεισόδιο (και μοναδικό προς το παρόν) της σειράς που φτιάχτηκε αποκλειστικά για διανομή μέσω τόρεντ pioneer oneόταν λοιπόν άρχισα να το βλέπω ήμουν σε τέτοια κατάσταση που μετά τα πρώτα 10 λεπτά, είχα κλείσει τα μάτια μου και άκουγα μόνο ήχο.. μπορεί να είχα κοιμηθεί κιόλας, όταν τα άνοιξα τέλειωνε σχεδόν και είχα χάσει τα 2/3, το μόνο που θυμάμαι ήταν soviet union, mars.. soviet union, soviet union.. mars, mars, τέσπα η ιστορία φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και απόψε μάλλον θα το δώ με προσοχή αυτήν την φορά, η όλη κατάσταση μου άρεσε πολύ! από όταν έπαιξα το mgs3 snake eater που διαδραματίζεται τον καιρό του ψυχρού πολέμου και έχει ένα boss που είναι ένας κοσμοναύτης που έχει ένα θέμα με την φωτιά, έχω κολλήσει με το διάστημα, τους δορυφόρους τους κοσμοναύτες τις κρυφές αποστολές στον αγώνα για την κατάκτηση του διαστήματος και όλα αυτά..μόλις είδα το ποστερ της σειράς κόλλησα!
πριν μάθω τι υποτίθεται πως συμβαίνει με αυτόν τον κοσμοναύτη που εμφανίζεται στο pioneer one πίστεψα πως με κάποιον τρόπο ήρθε από το παρελθόν.. έκανα λάθος όμως.
παρακάτω είναι ο "The Fury" θρυλικό μέλος της cobra unit, ήρωας του β παγκοσμίου πολέμου και boss στο mgs3

και μιας και σήμερα είναι μέρα άσχετων σκέψεων, θα βάλω και μια φώτο που έβγαλα όσο ήμουν Στην Στάση..
καιρό κοιτάω το κτίριο αυτό και μου προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον, όχι μόνο αυτό αλλά και το διπλανό, οι επιγραφές.. η πρόσοψη..

mekawa pearls..
μου θύμισε κάτι παλιά ντοκιμαντέρ στην ετ3 (μάλλον) που έδειχνε για την αλιεία των μαργαριταριών, τους ψαράδες (αν τους λένε και αυτούς έτσι) κάτι γραφεία στην Σρι Λάνκα και κάτι τέτοια.. εμπόριο.. 80's
και εκείνο το casio από κάτω.. όλα βγάζουν μια μελαγχολία για τα περασμένα, αναρωτιέμαι αν υπάρχει τίποτα στο Τώρα

όλα ανήκουν στο τότε, ήθελα ο Κοσμοναύτης να έρχεται από το χθες, κάτι πρέπει να σημαίνει αυτό
τέσπα..

2 σχόλια:

  1. Περιμένω τις εντυπώσεις σου όταν το δεις σωστά! Εμένα πάντως μ'άρεσε. Ελπίζω πως θα γράψω εκτενέστερα αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το είδα τελικά! και εμένα μου άρεσε, αλλά δεν μπορώ να περιμένω τόσο για την συνέχεια, φαίνεται να έχει πολύ ενδιαφέρον η υπόθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή