Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Ανάκριση

με αφορμή το ποστ της sognatrice και αν και δεν μου πολυαρέσουν αυτά..θα αναρτήσω στο σημερινό ποστ το ερωτηματολόγιο της, ελπίζω οι απαντήσεις να μην φανερώσουν και πολλά για μένα και μετά να γίνω υποχείριο κάποιου με αρκετές γνώσεις ψυχολογίας που θα βρει όλα τα κουμπιά μου μέσα από αυτές.. θα είμαι όμως ειλικρινής ακόμα και με τον κίνδυνο αυτό..

1. Όνομα: The commentator

2. Γενέθλια: ?/08/85

3. Ζώδιο: Παρθένος που απεχθάνεται τα ζώδια γενικά και του την σπαν όσοι πιστεύουν σε αυτά καθώς και αυτοί που βγάζουν λεφτά από αυτά..

4. Χρώμα μαλλιών: Καστανό

5. Χρώμα ματιών: Γαλανά

6. Εχεις ερωτευτεί ποτέ; Ναι

7. Είδος μουσικής που ακούς: ότι μου αρέσει γενικά, εκτός από σκυλοτράγουδα! κυρίως όμως ακούω ροκ μπαλάντες

8. Χαρακτήρας Disney: εδώ παίρνουμε την ελευθερία και βάζουμε όποιο καρτούν θέλουμε.. Songoku

9. Ποιός φίλος/ φίλη σου μένει πιο μακριά; Skeptikistis (aka Fgoa3) στο Νησί

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: πως θα περάσει κι αυτή η μέρα;;

11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: μάλλον το κινητό

12. Τί έχεις στον τοίχο σου; μπογιά

13. Τί έχεις κάτω από το κρεβάτι σου;μια παλιά μου σχολική τσάντα με διάφορα κείμενα

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες; θα σκεφτόμουν τις πιο λογικές εξηγήσεις και ποτέ δεν θα έφτανα στο σημείο να σκεφτώ κάτι μεταφυσικό..

15. Αγαπημένος αριθμός: δεν έχω

16. Αγαπημένο όνομα: Εκείνη

17. Τα χόμπι σου: διάβασμα, ίντερνετ

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; με φίλους και να πίνω μπύρες

19. Μια ευχή για το μέλλον: να βγώ γρήγορα στην σύνταξη και να αφιερωθώ στο καθισιό, την μελέτη και την αμπελοφιλοσοφία

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποιά εποχή θα πήγαινες; θα προτιμούσα να πάω στο μέλλον

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου!: τον Τζούμπεη και το laptop μου

22. Αγαπημένο λουλούδι: δεν έχω νομίζω..

23. Αγαπημένη σειρά: LOST χωρίς σχόλια.. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST

24. Αγαπημένη ταινία: η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού

25. Αγαπημένο τραγούδι: ανα καιρούς διάφορα, η όμορφη πόλη ίσως

26. Αγαπημένο βιβλίο: Ο Ηλίθιος, μετά από αυτό το χάος

27. Αγαπημένο ζώο: Γάτα

28. Αγαπημένο ρούχο: Τζιν, πουκάμισα..

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ίδα: ίσως ο Βασίλης

30. Αγαπημένο χρώμα: Μαύρο

31. Αγαπημένο φαγητό:πατάτες!!

32. Με ποιόν χαρακτήρα από καρτούν ταυτίζεσαι: songoku

33. Κακή συνήθεια: πιστεύω πως έχω πάντα δίκιο

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: ο τρόπος που σκέφτομαι, πως να το εξηγήσω αυτό;

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: ο τρόπος που σκέφτομαι..

36. Συνηθισμένη ατάκα: δεν έχω

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: εισοδηματίας, ποιητής, συγγραφέας,

38. Μεγαλύτερος φόβος: Μοναξιά.

39. Η καλύτερη pizza: σπιτική με ότι υλικά μου κατέβουν εκείνη την στιγμή..

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι: ένα συνεχές μάθημα

9 σχόλια:

  1. Καλά Commentator, τώρα που αποκάλυψες ότι το αγαπημένο σου φαϊ είναι οι πατάτες σε έχουμε στο χέρι... Δηλαδή αν είχες αποκαλύψει αν τις προτιμάς τηγανητές ή στο φούρνο, χαλαρά θα μπορούσαμε να σε εκβιάσουμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sognatrice ποτέ δεν ξέρεις.. ίσως αυτή η λεπτή διαφορά ανάμεσα στο τηγάνισμα και το ψήσιμο να φανέρωνε κάτι για κάποιον ειδικό.. κάποιον φόβο, μια ελπίδα.. ποιός ξέρει;
    Γλύκα, από δω και πέρα θα είμαι ο commentator blue.. επίσης το σκέφτηκα μετά που ανέρτησα το ποστ. όσο ήμουν στην δουλειά, σχετικά με το ταξίδι στον χρόνο ίσως να επέλεγα να πάω στην χρονική στιγμή που συμπλήρωνα την αίτηση για τις σχολές και να με εμπόδιζα να κάνω την μεγαλύτερη βλακεία της ζωής μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτό το ίδιο ταξίδι μάλλον έπρεπε κι εγώ να βάλω...αλλά αντί για σχολή θα διάλεγα φυγή στην Αθήνα.Και μαζί με την φυγή μου θα ακολουθούσε και η γονεϊκή καταδίωξη...

    Ως προς τον Goku θα πω απλώς: respect

    Επίσης μ'αρέσει η αισιοδοξία σου που λες ότι θα βγεις στη σύνταξη.Εγώ το πήρα απόφαση οτί ποτέ μου δε θα βγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Γλύκα, ναι είναι πολύ κρίμα.. συνήθως είμαι πολύ ρεαλιστής αλλά σε αυτό το θέμα ελπίζω για ένα θαύμα:Ρ
    @Κατερίνα αν σε κυνηγούσαν θα μπορούσες να πας μετανάστρια στην Ιαπωνία;) ο goku.. πωπω.. το αγαπημένο μου, τον γνωρίσαμε από παιδάκι, να μαζεύει dragon balls και να κατατροπώνει τον red ribbon army και μετά να μεγαλώνει να παντρεύεται να κάνει παιδάκια, πάντα μου άρεσε πιο πολύ ο goten επειδή ήταν ίδιος ο goku μικρός, και να γίνεται ο υπέρτατος πολεμιστής και όλα αυτά με την πιο αγνή καρδιά και την πιο μεγάλη όρεξη :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζεις ότι δεν το επιχείρησα να πάω Ιαπωνία;Αλλά δεν είναι και εύκολο πράγμα...μόλις πας πληρώνεις και 3.000 δολλάρια για πράσινη κάρτα και πρέπει να έχεις και εισόδημα πάνω από 40.000$ το χρόνο...κάπως δύσκολο μου ακούγεται...
    Αχ ο Goku...ακόμη κάθομαι και το βλέπω με τον φίλο μου τα βράδια...μα τι αναμνήσεις.Αν και εγώ είμαι φαν των πρώτων επεισοδίων που ήταν μικρός και όχι του Z.Είχε θαρρώ περισσότερο γέλιο,ειδικά ο Χελωνοτζίνι(μα τι απίστευτο όνομα!).Τι ωραίες εποχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ δύσκολο, όπως τα λες, θέλουν να διαφυλάξουν την ιδιαίτερη κουλτούρα τους μόνο για τους εαυτούς τους και τους αμερικάνους:Ρ οι απλοί τίμιοι και φτωχοί funs στην απέξω!
    ναι τα πρώτα ήταν πιο ανάλαφρα και με έμφαση στο χιούμορ, αλλά και το Ζ μου άρεσε, δεν έχω δει καθόλου το GT, σκέφτομαι όμως κάποτε να το δω, ο χελωνοτζίνι που είχε μπει στο τουρνουά πολεμικών τεχνών με το όνομα Τσάκι Τσαν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βλέπω σχόλια για τον goku και δεν μπορώ να αντισταθώ! Καλύτερα να δείτε τα original γιαπωνικά γιατί τα μεταγλωττισμένα κόβουν σκηνές. Όσο για το GT μην ανισυχείς, όλα κ'όλα δεν ξεπερνούν τα 65 επεισόδια οπόταν δε θα σου πάρει πολύ καιρό να τα δεις. Ούτε εγώ τα είδα όλα, μου μένει όλο το GT σχεδόν και μερικές ταινίες/dvd. Όλο λέω να τα δω και ακόμα δεν τα είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έπρεπε να επιστρατευτεί ο Γκόκου για να εμφανιστείς:Ρ έχεις "αγορασμένο" το gt?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εννοίτε ότι τα έχω όλα όπως όλοι οι πιστοί φαν πρέπει! Το θέμα είναι να βρεις αρκετο χρόνο να τα δεις κιόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή