Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

19 εκ. ευρώ..


σήμερα το Τζόκερ έδινε 19 εκ. ευρώ.. δεν είμαι άτομο που παίζει τυχερά παιχνίδια αλλά σήμερα όπως και την προηγούμενη Κυριακή έπαιξα τζόκερ, το ποσό που δινόταν ήταν απίστευτο.. 19 εκατομμύρια ευρώ.. την προηγούμενη φορά διάλεξα εγώ τους αριθμούς, χωρίς κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου αλλά αυτήν την φορά σκέφτηκα να αφήσω την τύχη να επιλέξει για μένα, ή μάλλον το ηλεκτρονικό σύστημα του ο.π.α.π
τυχαία επιλογή. για να έχω όσο το δυνατό λιγότερη ανάμειξη στο αποτέλεσμα, ήξερα πως δεν θα κερδίσω (και ούτε κέρδισα:Ρ) αλλά δεν μπορούσα και να μην δοκιμάσω. σκεφτόμουν κατά την διάρκεια της ημέρας να αφιερώσω μερικά λεπτά πριν την κλήρωση για να ονειρευτώ τι θα κάνω με όλα αυτά τα λεφτά, αλλά τελικά λόγω δουλειάς δεν το έκανα, δεν πρόλαβα και η κλήρωση έγινε και εγώ είδα πως δεν κέρδισα. τι θα ονειρευόμουν; τα πιο κλασικά.. να βάλω λεφτά στην τράπεζα, να πάρω ένα ποσό και να εξαφανιστώ
αν ήμουν κάπου μακρυά, με λεφτά.. δεν μπορεί θα ξεχνιόμουν
σήμερα επίσης σκεφτόμουν να πιω (όταν τα σκεφτόμουν αυτά ένιωθα χάλια)
αλλά η ώρα πέρασε και δεν το έκανα ακόμα, πρέπει να πω πως δεν είμαι όπως ήμουν πάντως, είμαι καλύτερα..
πριν να έρθω σπίτι, μίλησα με Εκείνη, την πήρα τηλ σε μια προσπάθεια να νιώσω καλύτερα (το πρόβλημα που με απασχολεί τώρα δεν αφορά αυτήν) αλλά δυστυχώς δεν έγινε κάτι τέτοιο..
να είχα λεφτά και να εξαφανιζόμουν.. αυτό που θέλει όλος ο κόσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου