Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

αποχαιρετισμός

πρίν έναν χρόνο περίπου ίσως και λίγο παραπάνω, διάβασα πως το main theme του αγαπημένου μου video game METAL GEAR SOLID ίσως να είναι κλεμμένο από έναν ρώσο συνθέτη που εκτός ρωσίας δεν τον ήξερε ούτε η μάνα του και ακόμα και στην ρωσία τον είχε ξεχάσει.. το όνομα του είναι Georgy Sviridov και το κομάτι που ίσως ενέπνευσε το main theme του Metal Gear SOLID είναι το παρακάτω

πρέπει να πω πως έχει ομοιότητες.. ακολουθεί το main theme του παιχνιδιού


ο τίτλος της ανάρτησης έχει να κάνει με τον χειμώνα που φεύγει και μιας και το κομμάτι του Σβιρίντοφ λέγεται winter road μου ήρθε στο μυαλό, κατάλληλο για να αποχαιρετήσω τον χειμώνα
λυπάμε που τελειώνει, θα ήθελα να διαρκεί τουλάχιστον 6 μήνες..

15 σχόλια:

  1. Ναι, όντως μια άλφα ομοιότητα υπάρχει...
    Εγώ όμως έπαθα σοκ εκεί που είπες ότι λυπάσαι που τελειώνει ο χειμώνας!
    Προσωπικά, τον μισώ. Καλοκαίρι FTW! (πώς μου κόλλησε αυτή η βλακεία;) Ζέστη, ήλιος, κοντομάνικα, παραλίες, διακοπές, καλοκαιρινοί έρωτες... Συγκρίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω... Τρελαίνομαι για το χειμώνα.. Κρύο, βροχές, μουντός καιρός, νυχτώνει νωρίς, χιόνια... ΑΚούγεται λίγο περίεργο αλλά μου αρέσει πολύ...

    Εντάξει και το καλοκαίρι έχει τη χάρη του, αλλά το βαριέμαι γρήγορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ναι, έχουμε τη δεύτερη δημοσκόπηση στο emeroblogio! Καλοκαίρι ή χειμώνας; Ψηφίστε τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίσως έχεις συνηθίσει το κρύο commentator, αλλά το παλιό σου νησί έχει 3 εποχές καλοκαίρι και μιά χειμώνα! Δεν ξέρω αν είναι γενικά καλό, αλλά εγώ είμαι μιά χαρά
    (Ο ήλιος με γιατρεύει από κάθε αρρώστια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sognatrice το παλιό σου άβαταρ θα υπάρχει μόνο σαν εικονίδιο στους αναγνώστες μου.. να μας θυμίζει τα παλιά.. λοιπόν.. χειμώνας rullleeZZZZ FTW lol ο χειμώνας μου αρέσει επειδή είναι πιο ποιητικός από τις υπόλοιπες εποχές, τουλάχιστον για μένα.. όταν έχουμε καλοκαίρι περιμένω πως και πως να έρθει ο χειμώνας με τις μουντές του μέρες να μου φτιάξει διάθεση και εγώ να γράφω σε ένα παλιό τετράδιο με ένα μαύρο στυλό και ένα ζεστό νες
    χειμώώώώώώώώώώώώώώώνας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κέβιν περίμενα και την επαγγελματική σου άποψη σαν μουσικός.. τι λες για τα κομμάτια;; υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ είναι κλεμμένο το main theme του metal gear? για τον χειμώνα.. συμφωνώ σε όλα.. μόνο που θα αλλάξω την σειρά:Ρ μουντός καιρός, χιόνια, νυχτώνει νωρίς, κρύο, βροχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. fgoa3, τα θυμάμαι λίγο διαφορετικά τα πράγματα για το παλιό μου νησί.. τρεις εποχές καλοκαίρι και μία φθινόπωρο:Ρ τι λές;; για τον ήλιο πρέπει να συμφωνήσω κάνει γενικά καλό.. κυρίως ψυχολογικά.. αλλά αυτή η ζέστη και η καταραμένη υγρασία του νησιού είναι ανυπόφορες.. θυμάμαι το κύμα που ερχόταν κατα πάνω σου όταν έβγαινες από τον κλιματιζόμενο χώρο του αεροδρομίου, σου έκοβε την ανάσα.. fuck.. με έπιασε νοσταλγία για την υγρασία της κύπρου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η δημοσκόπηση μέχρι τώρα είναι δύο δύο.. αν και ο fgoa3 όπως πάντα είναι μυστηριώδης.. τον έβαλα στους λάτρεις του καλοκαιριού, μένει τώρα να βρεθεί και κανένας 5ος να μας πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! Ναι ο χαζός ήθελα να το σχολιάσω αλλά καταπιάστηκα με τον χειμώνα και το ξέχασα! Πολλές οι ομοιότητες, κάποια μέτρα είναι ίδια, επομένως ναι θεωρώ -άντε να μην πω ότι είναι κλεμμένο- θα το πω πιο light είναι αρκετά εμπνευσμένο απο το κομμάτι του Ρώσου..

    Επίσης θα συμφωνήσ απόλυτα στο ότι ο χειμώνας είναι πολύ πιο ποιητικός απο το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και έρχομαι και εγώ με τη σειρά μου να ψηφίσω! ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! Δεν συγκρίνεται με τίποτα! Μεγάλωσα σε νησί και το καλοκαίρι το νιώθω 100%! Βόλτες στις παραλίες... το βράδυ beach party και μπάνιο στη θάλασσα... απολαμβάνεις το ηλιοβασίλεμα... αχχχ καλοκαιράκι! πόσες και σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ Μανταρίνι, είχα ξεχάσει τα beach party!
    Σας τρώμε λάχανο, μούχλες!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μμμμ θα επιστρατεύσω όλο το σόι να ψηφίσει...Τσακ μπάμ με μιάς μόνο με τα αδέρφια μου θα πάρω 7 ψήφους!!Αν και, τελικά δεν είμαι σίγουρος αν θα ψηφίσουν για χειμώνα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγάπη μου, όπως πάντα εκτός τόπου και χρόνου... Χειμώνας ή καλοκαίρι είναι το ερώτημα..... :P.. Έτσι όπως σε κόβω όμως και οι 4 εποχές να έπαιζαν στη δημοσκόπηση εσύ θα έβρισκες μια 5η!!!λολ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όπως τα βγάζω είμαστε 3,5 ψήφοι υπέρ καλοκαιριού και 2 υπέρ χειμώνα .. η 3 ψήφοι καλοκαίρι, δύο χειμώνας και ένα άκυρο:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προφανώς η αγαπημένη εποχή είναι αυτή που κρύβει τις πιο ωραίες αναμνήσεις.
    Ποιός ξέρει, ίσως ως του χρόνου να'χεις αλλάξει γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή