Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

the morning post 3

όπως πάντα στα morning posts πρέπει σε λίγα λεπτά να φύγω για την δουλειά.. οπότε θα είμαι σύντομος, δεν υπάρχει πραγματικά λόγος που γράφω αλλά πρόσεξα πως με την χθεσινή ανάρτηση είχα και στον μήνα Ιανουάριο 39 αναρτήσεις όπως και στον Δεκέμβριο, με αυτήν την ανάρτηση ο Ιανουάριος ξεπερνάει σε αναρτήσεις τον Δεκέμβριο και όλο το 2009 που βέβαια αποτελείται μόνο από τον Δεκέμβριο. (πόσες φορές μπορεί να γράψει κανείς Δεκέμβριο μέσα σε μια παράγραφο;)
εχθές δούλευα βράδυ, και περίμενα να είναι χάλια τα πράγματα (το έχω ξεσυνηθίσει και μου την σπάει να δουλεύω βράδυ..) παραδόξως όμως όλα ήταν καλά και η βάρδια μου φάνηκε ξεκούραστη.. (είναι και λιγότερες ώρες από αυτές που συνήθως δουλεύω) το κλίμα ήταν ήρεμο και ευχάριστο.. lol ούτε μία στιγμή έντασης, κάτι που μου φάνηκε περίεργο και αποκλείεται να είναι τυχαίο (:Ρ) είναι ότι ένα θέμα που συζητούσαμε στην δουλειά μου το ανέφερε και το ταξιτζής όταν έφευγα για σπίτι.. και δεν ήταν θέμα επικαιρότητας ποιο είναι αυτό το θέμα;; μάλλον θα το γράψω στο βραδινό ποστ εκτός αν μου έρθει τίποτε άλλο.. και το αναβάλλω για να μεγαλώσει η περιέργεια και η αγωνία των αναγνωστών για αυτό το μυστηριώδες θέμα..
φεύγω.. έχω ήδη αργήσει!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου