Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

before sunrise

η ώρα είναι 5 και 5, θα έπρεπε να κοιμάμαι.. είδα το μισό από το ταλαντούχος κύριος ρίπλει, το βρήκα ανάμεσα σε μια στοίβα dvd δώρο κάποιων κυριακάτικων εφημερίδων. τελικά δεν είναι και τόσο before sunrise γιατί από ότι λέει το meteo η ανατολή του ηλίου σήμερα θα γίνει στις 7:42.
γράφω για να σηματοδοτήσω την αρχή της νέας εποχής, αυτό είναι ένα καινούριο ποστ απαλλαγμένο από τα πάθη του παρελθόντος και βεβαρημένο μόνο με αυτά του παρόντος. μάλλον έχω εθιστεί στο blogging, ή καλύτερα στο δημοσιεύειν τις σκέψεις μου. αυτό είναι ένα καινούριο ποστ.. εύχομαι να το διαβάσει ο φίλος μου που ασχολείται με την κριτική των μπλογκ και να βρεί καινούρια επιχειρήματα:Ρ αύριο έχω ρεπό.. δεν θα έπρεπε αλλά έχω.. επικαλέστηκα προσωπικούς λόγους, η αλήθεια είναι ότι τους βαρέθηκα.. αλλά δεν μπορείς να πεις κάτι τέτοιο..
αύριο ελπίζω να ξυπνήσω μια λογική ώρα και να βγω για καφέ.. να δώ τον ήλιο και να με δει και αυτός και να τον αφήσω να διώξει τις σκιές από πάνω μου. έχω να διαβάσω και ένα book.. αισθηματική αγωγή του Φλωμπέρ
οι παρακάτω γραμμές είναι αυτές που με έκαναν να θέλω να το διαβάσω, γραμμές που συχνά παρατίθενται πράγμα που θα κάνω και εγώ.

Ταξίδεψε, γνώρισε την μελαγχολία των ατμόπλοιων της γραμμής, το κρύο ξύπνημα κάτω από την τέντα, τη ζάλη των τοπίων και των ερειπίων, την πίκρα των εφήμερων συμπαθειών. Επέστρεψε, έκανε κοσμική ζωή, έζησε κι' άλλους έρωτες. Αλλά η συνεχής ανάμνηση του πρώτου τους έκανε όλους άνοστους.

dont treat me like a god, treat me like a dog.. i'll come home to you.. to you..

ποιά είναι η μελαγχολία των ατμοπλοίων; (και μάλιστα της γραμμής;) και γιατί αυτός θέλει να του συμπεριφέρεται like a dog? και όχι like a god? η μελαγχολία των χιονανθρώπων είναι πως θα λιώσουν και ο ένας είπε στον άλλο πως μυρίζει καρότο..
αυτό δεν το ήξερε ο Locke.. αλλά αν το ήξερε και το είχε πει στον Desmond ίσως όλα να ήταν διαφορετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου