Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

2010

καλή χρονιά και ο καθένας μας ότι επιθυμεί!
δεν τα πιστεύω και πολύ αλλά τα γράφω..
2 χρόνια μέχρι το τέλος του κόσμου
δεν το πιστεύω καθόλου αλλά το γράφω:Ρ

το πρώτο μήνυμα που μου ήρθε ήταν από ένα πρόσωπο που δεν περίμενα
είναι 1:16 φυσιολογικά (σύμφωνα με τους άλλους) θα έπρεπε να είμαι κάπου έξω και να διασκεδάζω αλλά εγώ είμαι εδώ, δεν ξέρω αν διασκεδάζω(αν διασκέδαζα μάλλον θα το ήξερα) αλλά τουλάχιστον δεν είμαι κάπου έξω και να περνάω χάλια επειδή το απαιτεί η ημέρα.
αυτό είναι το πρώτο ποστ για το 2010 και θέλω να δω πως θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις στο πλάι της σελίδας.
πέρασε σχεδόν ένας μήνας από την δημιουργία του blog, την πρώτη εκείνη νύχτα δεν περίμενα να φτάσω μέχρι εδώ, εκείνη η πρώτη ανάρτηση ήταν για να καλύψει την απουσία μιας άλλης ανάρτησης που δεν ερχόταν, άραγε είναι το ίδιο και με τις υπόλοιπες; δεν νομίζω σε κάποιο σημείο άλλαξα εγώ και το blog, τώρα γράφω για να με βρώ υποτίθεται
συχνά όμως γράφω και με χάνω
αλλά όπως και να έχει γράφω (σπουδαία δουλειά:Ρ)
μέσα στην ατελείωτη κίνηση των πραγμάτων και το χάος των συναισθημάτων αυτό το blog ελπίζω να είναι το σταθερό μου σημείο
μερικές φορές είμαι γελοίος και μερικές φορές είμαι υπερβολικός αλλά θέλω να πιστεύω πως πάντα είμαι αληθινός
τα λέμε:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου