Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

fiction

ξεκινάω πάντα με έναν τίτλο και καταλήγω σε κάποιον άλλο, δεν ξέρω σήμερα τι να γράψω.. όταν περίμενα στην στάση για να έρθει το λεωφορείο σκεφτόμουν για το τι θα γράψω σήμερα, μου ήρθαν διάφορες ιδέες αλλά εκείνη που ξεχώρισε ήταν για το νόημα, της ζωής των πραγμάτων γενικά.. δεν είμαι έτοιμος όμως απόψε για αυτό, η μέρα σήμερα δεν είχε καμιά ουσία τίποτα αξιόλογο, έπιασα ένα βιβλίο του Ντοστογιέφσκι για να γράψω κανένα απόσπασμα αλλά ούτε και αυτό το βρήκα σωστό. Δεν ήταν για απόψε...

Καθόταν με την πλάτη ακουμπισμένη σε μια στάση και περίμενε το αστικό, έκανε κρύο και ψιλόβρεχε, το κρύο το ένοιωθε μόνο στο πρόσωπο του, την βροχή πουθενά, κάποια τον ρώτησε αν έριχνε χιονόνερο και εκείνος της είπε πως δεν ξέρει. Προσπάθησε να δει στα φώτα των αμαξιών αν όντως έριχνε χιονόνερο αλλά δεν μπόρεσε να ξεχωρίσει, έτσι κι αλλιώς η γυναίκα είχε φύγει. Το αστικό αργούσε και οι σκέψεις του περνώντας από τα γνωστά μονοπάτια κατέληξαν στο blog του, τι θα έγραφε απόψε; θυμήθηκε το ποστ που είχε γράψει την προηγούμενη νύχτα, σε κάποιο σημείο του αναρωτιόταν για το νόημα που θα είχε μια πράξη.. μήπως να έγραφε για αυτό; ποιο είναι το νόημα της ζωής μας; δεν ήταν πολύ κοινότυπο όμως; ναι.. αλλά αυτός είχε μια θεωρία που δεν ήταν και τόσο κοινότυπη, κάπως θα την χωρούσε και αυτήν εκεί μέσα. Κάποια κοπέλα του ζήτησε λεφτά, εκείνος παρατήρησε πόσο καλοντυμένη ήταν, μήπως να έγραφε για αυτό; Το αστικό έφτασε και ανέβηκε με δυο τρεις ακόμα, ήταν αργά και ήταν σχεδόν άδειο, έξω έβρεχε...

3 σχόλια:

  1. Φίλε Commentator,
    Μην ξεχνάς ότι γράφεις για να ικανοποιείς την δική σου ανάγκη, οποια και αν είναι, και όχι από υποχρέωση.
    Και αν μην γράψεις κάποια μέρα δεν πειράζει. Φτάνει να το θέλεις.
    (Η δική μου, διαλέγει πότε. Όχι εγώ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε fgoa3 (τι σημαίνει άραγε αυτό;) sorry αν φάνηκε πως το κάνω από υποχρέωση, αν το έκανα από υποχρέωση δεν θα το έκανα καθόλου ή θα έκανα αυτό που έκανα πριν ξεκινήσω αυτό το blog, θα έγραφα στο ημερολόγιο μου, αυτό που με απασχολούσε εχθές είναι το ότι δεν έβρισκα κάτι που να μου μοιάζει ταιριαστό για να μοιραστώ μαζί σας btw τι σημαίνει αυτό που έγραψες η δική μου διαλέγει πότε όχι εγω; σε τι αναφέρεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για ποιο άλλο?
    Για την συντροφιά του ποιητή
    (ή συγγραφέα)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή