Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Aς ερχόσουν για λίγο

Αύριο έχω να ξυπνήσω νωρίς αλλά αντί να κοιμάμαι εγώ είμαι εδώ μέσα, διάβασα κάτι που είχα γράψει παλιότερα στο ημερολόγιο μου, σε ένα τετράδιο που είχα πάρει για να κρατώ σημειώσεις για την σχολή και μόνο για αυτό δεν μου χρησίμευσε. ήθελα να δω πόσο άλλαξαν τα πράγματα από τότε, σχεδόν καθόλου... μόνο οι μέρες αλλάζουν. Πρέπει κάποια στιγμή να περάσω αυτά που έχω γράψει εκεί στο ηλεκτρονικό μου ημερολόγιο, να έχω συγκεντρωμένη σε ένα σημείο την πρόσφατη ιστορία μου(:Ρ)
αύριο θα την δω, νιώθω κάποιο άγχος αλλά θα το ξεπεράσω, (διάβαζα για να δω πως ήταν η ζωή χωρίς αυτήν)
η συνήθεια.. ευτυχώς που υπάρχει και αυτή!
hyperlink με hyperlink όπως συνήθως γίνονται αυτά έφτασα στο ας ερχόσουν για λίγο, θα το βάλω στο τέλος της ανάρτησης, πριν από αυτό πέρασα από Έλλη Λαμπέτη και Δημήτρη Χόρν, Αρλέτα και Σοφία Βέμπο, είδα λίγο από την κάλπικη λύρα, το κορίτσι με τα μαύρα, άκουσα την Βέμπο στο πόσο λυπάμαι και την Αρλέτα στο Μιά φορά θυμάμαι, άκουσα και την Λαμπέτη να διαβάζει Καβάφη, ήμουν κοντά στο να βάλω αυτό το βίντεο αλλά έμεινα με την αρχική ιδέα το τραγούδι. Ίσως κάνω edit το παλιότερο ποστ μου με τις φωνές του Καβάφη και προσθέσω και την Λαμπέτη να το απαγγέλει κάποια μέρα.
αυτά για σήμερα:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου