Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

μιά ακόμα νύχτα

Τα Χριστούγεννα πέρασαν.. δευτέρα επιστρέφω στην δουλειά, μέχρι την τετάρτη και μετά κλείσιμο ξανά για την πρωτοχρονιά. έκανα μια περιήγηση σε μπλογκ της Θεσσαλονίκης, μόνο πρόσφατα ανακάλυψα πως γίνεται αυτό, ότι και αν βάλεις στο προφίλ σου σε κατατάσσει σε μια ομάδα, και τα μπλογκ που ανανεώνονται πιο συχνά βρίσκονται στην κορυφή. άφησα κάποια σχόλια.. εμπνεύστηκα για το προηγούμενο ποστ μου και συνειδητοποίησα πως χρησιμοποιώ τις ετικέτες λάθος! :Ρ lol
Είδα το prisoner την καινούρια εκδοχή με τον Τζιμ Καβίζελ και τον Ίαν Μακέλεν, ήταν ωραίο χωρίς να έχω δει το παλιότερο (αν και έχω διαβάσει για αυτό) πιστεύω πως αυτό είναι καλύτερο, αρκετοί μάλλον θα διαφωνούσαν μαζί μου.
Ο Ντοστογιέφσκη είναι ό αγαπημένος μου αλλά όπως κάθε τι που αγαπώ μου είναι δύσκολο να το πλησιάσω, έμμεσα λοιπόν.. το spelling μου λέει πως είναι Ντοστογιέφσκι και όχι Ντοστογιέφσκη αλλά εγώ προτιμώ το τελευταίο όπως προτιμώ και το Ρογκόζιν από το Ραγόζιν, υποψιάζομαι πως υπάρχει μια διαφορά βέβαια στις δυο αυτές περιπτώσεις και δεν είναι απλά θέμα γούστου.
Ανανέωσα το προφίλ μου, Τώρα όλοι μπορούν να γνωρίζουν πως είμαι 24, πως έφτιαξα το μπλογκ αυτό γιατί νιώθω χαμένος και τα αγαπημένα μου βιβλία είναι ο Ηλίθιος και το Όνομα του ρόδου
αν είχε επιλογή αγαπημένου συγγραφέα θα έβαζα το δικό μου όνομα, γράφω γιατί μου αρέσει να με διαβάζω, γράφω γιατί ελπίζω πως ανάμεσα στις χιλιάδες λέξεις που θα γράψω θα διαβάσω αυτήν που θα με σώσει
πέφτω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου