Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Ρούντολφ!

Βγήκα σήμερα το πρωί για ψώνια αν και νύσταζα πολύ γιατί κοιμήθηκα γύρω στις 6, 11 και 30 ήμουν ξύπνιος..
Σκέφτηκα πως αν δεν έβγαινα σήμερα ίσως δεν έβγαινα καθόλου. η κίνηση στους δρόμους και στα μαγαζιά ήταν απίστευτη.. η εγνατία μπλοκαρισμένη λόγω μετρό και η τσιμισκή μπλοκαρισμένη λόγω ανθρώπων, δεν περίμενα να έχει τόσο κόσμο.. έβρεχε και δεν ήταν ακριβώς η χαρούμενη μέρα που φανταζόμουν:Ρ αλλά οκ.. έκανα μερικά δώρα στον εαυτό μου και για λίγο ένιωσα ωραία:)
Μακάρι μόνο να κρατούσε λίγο παραπάνω η χαρά που σου δίνουν τα υλικά αγαθά. o jubei χασμουριέται. και τώρα καθαρίζεται..
αύριο δουλεύω και δεν έχω καμία όρεξη:( κάθε φορά που έχω ρεπό ξεφεύγω τόσο πολύ από εκείνη την καθημερινότητα και τους ανθρώπους και τον ρόλο που έχω εκεί μέσα που η επιστροφή είναι δύσκολη(όχι και τόσο αλλά αρκετά ωστέ να το αναφέρω) συζητήσαμε πριν λίγο με την αδελφή μου το χριστουγεννιάτικο μενού, ρίξαμε αρκετές ιδέες και πρέπει να καταλήξουμε σε κάποιες, σήμερα όπως ήμουν έξω και κατέβαινα την Αριστοτέλους σκέφτηκα να μπω σε κάποιο βιβλιοπωλείο και να πάρω κανένα βιβλιαράκι αλλά με έπιασαν οι τσιγκουνιές μου..
είδα SGU, μου μένει τώρα ένα μόνο επεισόδιο.. που μάλλον θα δω σε λίγο.. άκουσα λίγα christmas songs και θα βάλω και ένα εδώ μέσα..
αναρωτιέμαι πως πέρασαν εχθές.. αν πρόσεξε κανείς την απουσία μου και αν έλειψα σε κανέναν και ειδικά σε εκείνη και περιμένω πως αύριο θα την δω, άσχετο αλλά κάτι εικόνες απο χριστουγεννιάτικα δέντρα με ρετρό διακόσμηση πέρασαν από το μυαλό μου.. ελπίζω αύριο όλα να είναι καλά και να είναι μια όμορφη μέρα ακολουθεί το τραγουδάκι, κλασικό (αν είσαι αμερικάνος, lol, αλλά δεν μπορούσα να βάλω την Καίτη Γαρμπή εδω μέσα..) είναι old.. και το καταλαβένεις.. και όπως όλα τα παλιά σου προσφέρει μια ηρεμία.. Ρούντολφ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου