Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

η χριστουγεννιάτικη κάρτα


τί υπάρχει εκεί έξω; (the truth is out there) είμαι σίγουρος πως κάτι υπάρχει.. κάτι που γνωρίζουν όλοι εκτός από μένα.. κάτι που τους κάνει να μπορούν να είναι φυσιολογικοί, γιατί ποτέ μου δεν ένοιωσα φυσιολογικός γιατί κανείς δεν μου είπε ποτέ πως να το κάνω; πως να αναμιχθώ στον κόσμο και τους ανθρώπους του..
σήμερα πέρασαν κάτι φίλοι από την δουλειά, πόσο περίεργο μου φαίνεται κάθε φορά που συμβαίνει αυτό. Σαν δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι που συναντιούνται, πόσο διαφορετικός είναι ο φίλος τους από εκείνον που δουλεύει εκεί μέσα, πόσους ρόλους παίζει ο καθένας μας ανάλογα με το περιβάλλον και τους ανθρώπους με τους οποίους βρίσκεται, και ποιος είναι ο πιο αληθινός; υπάρχει κάτι τέτοιο; πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να κρύβεται ακόμα και από μένα.. είμαι όλοι αυτοί; η κανένας;
όταν νοιώθω να χάνομαι ως προς την ταυτότητα μου πάντα επιστρέφω στο παρελθόν, για κάποιον λόγο πιστεύω πως ο εαυτός μου του παρελθόντος είναι πιο κοντά στο ποιος αληθινά είμαι από αυτό που τώρα είμαι.
βρήκα μια Χριστουγεννιάτικη Κάρτα σήμερα, μου θύμισε κάτι που θα μπορούσα να έχω αλλά το άφησα να χαθεί, όταν περνάει ο καιρός το ότι κάποτε είχες δίκιο δεν σημαίνει και τόσα πολλά πια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου